Jump to content

kacpi.jpg

 

5.png    10.png    20.png    50.png   dotpay.png

Jeśli chcesz wspomóc utrzymanie forum możesz skorzystać z przycisków powyżej


Zapraszamy na X Ogólnopolski Zlot Zimowy

tutaj dostępne szczegóły i zapisy

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. Witam serdecznie. ddt2000 z twojego linka śmiga jak ta lala. Wystarczy tylko czytać uważnie krok po kroku. Program rewelacja. Dzięki wielkie za pomocnego linka. Pozdrawiam 

     

  4. Yesterday
  5. jak mozesz to podaj dla przypomnienia nr konta 

    z klubowym pozdrowienie wackab

    1. rycho31

      rycho31

      Prosze bardzo:

       

      Konto : 73 1050 1575 1000 0090 7113 3657
       

  6. Last week
  7. Odezwij sie 690501388

  8. Earlier
  9. Dzień dobry chciałbym zapytać o tą lampę która jest wystawiona do sprzedaży w jakim jest stanie czy nie jest zmatowiała i porysowana i czy zaczepy są całe 

    I jaka cena ostateczna. I gdzie można ewentualnie zobaczyć tą lampę ja jestem z Sosnowca

    1. Show previous comments  1 more
    2. RUMUN29

      RUMUN29

      A najważniejsze czy ta lampa jest europejska czy angielska 

    3. RANAULT1

      RANAULT1

      jest angielska , ale to soczewka wystarczy obrócić blaszkę za soczewką żeby właściwie świeciła

    4. RANAULT1

      RANAULT1

      robi się to przez otwór co się zmienia żarówkę ( nie trzeba rozklejać lampy ) odkręca się 4 śrubki i obraca blaszką za soczewką

  10. Nierówna praca po odpaleniu

     

    Witam , czy udało Ci się rozwiązać ten problem.Też mam l3 ph2 i też po odpaleniu dosłownie 1 s chodzi jak stary diesel (zatrzęsie go). Jedynie co mnie nie pokoi to grzanie świec. Tzn jak były cieplejsze dni typu 5 -7 stopni to potrafił grzać 2 sekund, a teraz jak jest -3 to grzeję ułamek sekundy:)

    1. RedKoral

      RedKoral

      Witaj, niestety nie zwalczyłem tematu. Zaczynam się do tego przyzwyczajać. Mam jeszcze niejako w odwodzie wymianę świec - bo kupiłem ale jak to często bywa, nie wymieniłem. Ostatnio trafiłem jeszcze na wątek wymiany zwrotnego przewodu paliwa z wtryskiwaczy - jednemu z forumowiczów ponoć po wymianie przestał telepać. Ale w ten sposób można by wymienić połowę osprzętu :D

      Jak coś wykombinuję to oczywiście podzielę się.

  11. Witam,

    Proszę o kontakt w sprawie pomocy CLIP-em dla mojego znajomego z Elbląga z forum Espaca.

    Pozdrawiam  Wiktor

    P.s. ewnwetualnie telefonicznie 537 300 485

  12. lag

    lag
  13. fillippo800

    fillippo800
  14. Ok doczytałem że kbratowski wziął :D

  15. Kbratowski Laguna Coupe V6 GT

    Kbratowski Laguna Coupe V6 GT
  16. dzięki to było to . pzdr

  17. Zadzwonie we wtorek .Jutro w pracy jestem.

  18. Witam .Nie wiem czy pamiętasz naszą rozmowę w listopadzie na temat przyjazdu do Ciebie na strojenie .Miałem przyjechać z tym co jest w oryginale .Ale z tego co widzę to za duzo nie będzie (chodzi mi o silnik 170 KM na automacie).

    Pojawiło się kilka pytań teraz dotyczących wtrysków .Może znasz na nie odpowiedź?

    Czy wtryski z GT LIII są lepsze(krótsze czasy wtrysku) od wtrysków z megane RS 2

    Czy będą pasowały wtryski Z megane RS 2.Z takiej meganki można kupić nowe w dobrej cenie i sie zastanawiam czy też takie mogą być czy najlepiej kupić uzywki z wersji GT?

    Słyszałem też ,że można zamontować po podpiłowaniu nawet z megane RS 3 ?

    1. GTH

      GTH

      Zadzwoń  jutro udzielę odpowiedzi. 

  19. Witam kolegę ja z pytaniem dotyczącym wtrysków od GT.Z tego co czytałem to kolega chyba zmieniał swoje GT wtryski na inne .Szukam dla swojej LIII takie wtryski zeby podmienic je.Ma kolega może do sprzedania swoje stare?

    Bez wymiany wtrysków nie będe jechał do GTH bo nie warto.

    1. patrykwoj

      patrykwoj

      Cześć.  Ja mam wtryski do zmiany ale jeszcze nie przełożone.  Ale moje obevne z GT to sa raczej zajechane juz dosyć wiec nie polecalbym na strojenie wtryskow z takim przebiegiem. 

    2. ogorek76

      ogorek76

      To mam jeszcze jedno pytanie do kolegi.

      Czy lepiej szukać wtryski od GT czy od megane RS 2 .W necie do GT nowych nie ma jedynie z serwisu za to do RS 2 można kupić nowe .Nie wiem tylko które są lepsze znaczy się czy szukać od GT czy kupic od RS 2?

      Podpowiedz mi bo mam dylemat teraz.

    3. patrykwoj

      patrykwoj

      A na to pytanie odpowiedzieć nie potrafie, z tego względu że RS 2 miały chyba kilka rodzajów wtrysków - rózniły się kolorami a co za tym idzie wydajnością (chyba). 

      Ja mam porównanie tylko wtrysków GT a RS3 gdzie RS3 na pompie paliwa z Laguny , dają o 20% wiekszą wydajność (przy 3 barach)

  20. Witam kolegę.Powiedz mi ile ty byś chciał ewentualnie za te wtryski od GT ?

    Jeszcze jedno pytanie a wtryski od RSa nie są trochę inne przypadkiem ?Nie mają dłuższej koncówki?

  21. Odezwij się proszę. Pilne. W sprawie Laguny.

    Bogdan

    Tel. 725020516

  22. Witam, czy posiada pan clipa i może pomoc w zdiagnozowaniu laguny 3?

  23. Część kupiłem od Ciebie w tamtym roku radio do L3 z mp3, jak domniemywam zmieniłeś je na navi, czy posiadsz  na sprzedaż może wyświetlacz do tego radia które mi sprzedałeś? Chodzi mi o coś takiego ten szerszy wyświetlacz:  https://archiwum.allegro.pl/oferta/laguna-iii-zegarek-wyswietlacz-280340002rc-i7283555399.html#thumb/1 dzięki za odp, Michał

    1. dominicus15

      dominicus15

      Akurat radio zmieniałem na lepsze radio, a nie na navi :D Niemniej ekranu nie mam, niedługo po sprzedaży radia też się sprzedał, ktoś na forum potrzebował ;)

    2. nick

      nick

      Ok, 3maj się

  24. Witam. 

    Czy jak wymieniałeś sondę tlenu to smarowałeś jakimś smarem(np. miedzianym) tą nową?

  25. Witam, jestem z Inowrocławia i mam problem z automatycznym hamulcem postojowym w Lagunie III. Czy podejmiesz się kalibracji (adaptacji) tego urządzenia? Hamulec po wymianie klocków i tarcz z tyłu działa ale czasami wywala błąd, który po ruszeniu znika.

    Pozdrawiam

  26. witam. Mam problem z odblokowaniem w lagunie III tych świateł do jazdy dziennej. Laguna jest w polskiej wersji w menu brak funkcji wyboru tych świateł .Znajomy elektryk dał rade w Clipie jedynie wyłączyć xenony w momencie kiedy manetka jest w pozycji 0 i w tym momencie w pozycji 0 nie mam świateł tak samo na auto w dzień. Czy w Clipie da się to zrobić . Ewentualnie czy mógłbym liczyć na jakąś podpowiedz za opłatą . Nie jestem z Warszawy 

  27. Witam,

    ponieważ kolega udzielał bardzo konkretnych porad na forum , pozwoliłem sobie zadać pytanie. Mam LIII 2.0 dCi bez navi i z ręcznym hamulcem. Chciałem założyć nawigację, ale jedyną jaką mogę założyć to Carminat CD (z uwagi na brak miejsca na jojstick na tunelu)- ale wiadomo brak nowszych map niż 2012. Pomyślałem o TomTom ale na pilota.

    Znalazłem taką od Scenic III jak niżej:

     

    7efb5163458e81e34c82cfcc6ece

     

     

    i moje pytania:

    1. czy sterowanie pilotem jest  w wyświetlaczu TomTom ( tu 259154618R)  czy w radiu lub gdzieś indziej ?

        wyświetlacz znalazłem jeszcze z Clio III ale tam jest Ecran A6, a w LIII lub Scenic III jest Ecran A7r lub A7 (jakaś różnica?)

    2.wyświetlacz musiałby mieć oczywiście ramkę od LIII, ale czy wyświetlacz pasuje (są zamienniki 259154206R lub 259153753R)

    3. czy ta plątanina kabli mogłaby być wykorzystana do LIII?

    4. czy musiałbym zmienić też radio na LIII czy to ze SIII też by podeszło?

    5. na powyższym zdjęciu nie widzę tzw. modułu nawigacji tak jak w LIII (białe pudełko) - brakuje ?

    6. czy to ma w ogóle szansę na adaptację do LIII? 

    7. czy do LIII można by skonfigurować zestaw z wyświetlacza TomTom 259154618R (lub zamienniki) , pilota (Scenic III lub Clio III) , radia LIII, modułu nawigacji no i kabli i tzw. dekorów , ramki i daszka do wyświetlacza itp? Tylko skąd wziąć te kable.

    Co by mi kolega poradził ?

    Dziękuję z góry za konstruktywną odpowiedź.

    Ben50

    1. kaldach

      kaldach

      Hej,

      Ad1. Pilot steruje wyświetlaczem, nie radiem

      Ad2. Trzeba sprawdzić czy Ecran A7 umozliwia sterowanie pilotem, lub czy A6 obsłuży radio Arkamys (to z LIII)

      Ad3.Kable mogą być wykorzystane, lecz wymaga to sporych przeróbek, lepiej kupić wiązkę navi od LIII

      Ad4.Radio mimo, że elektronicznie jest podobne, nie jest tym samym radiem co w LIII. Radio z SIII ma jedno wejście antenowe i inne złącza sterujące

      Ad5.Bic`a musisz dokupić - wystarczy najprostszy i najtańszy 

      Ad6.Tak, ale wymaga trochę pokombinowania

      Ad7.Wiązkę kup od LIII, wyświetlacz z pilotem od Clio, kup dowolnego BIC`a, i radio od LIII, no i oczywiście ramkę i listwy deski, oraz panel klimatronika (nawiewy) od wersji z navi - jakoś się to pokleci, choć będzie to niezła rzeźba :)

  28. jak możesz, skasuj temat w dziale porad zakupowych L3, jest taki z Lagą z Frankfurtu, 0 wyświetleń i 0 odpowiedzi, po kliknięciu w niego wywala błąd ;) 

  29. Witam.Z tego co widzę to chyba kolega zajmuje sie regeneracja takich zacisków?

    Mam sprawę w tym temacie.Mam zamówione zaciski 320mm od senica III .Ale jak przyjdą do mnie to raczej bedę chciał je zregenerować ( tłoczek i komplet gumek) czy kolega takie usługi wykonuje i ewentualnie jaki to koszt?

  30. Hej,
    chciałbym się upewnić, Felgi są pasujące do Laguny III?

    Który rok produkcji opon? Ile mm bieżnika? Potrzebuję na chociaż jeden sezon czyli około 15 000 km.

    Szkoda, że nie patrzyłem na forum, bo wczoraj byłem w Chorzowie...

    Pozdrawiam,
    Jurand

  1. Load more activity
  • Announcements

    • DeDeK

      Jak poprawnie nazywać tematy na forum - TUTORIAL



      Witam Was. Dzisiaj chciałbym przedstawić Wam, jak poprawnie i zgodnie z regulaminem nazwać temat. Nie jest to trudne, wymaga poświęcenia dosłownie 10 sekund więcej - 5 sekund na wpisanie, 5 sekund na pomyślenie nad nazwą (niekoniecznie w tej kolejności).   1. Zapytaj samego siebie jaki masz problem z autem. Przecież jak rozmawiasz ze sobą (tak, każdy to robi, ale nie każdy na głos) to nie "mówisz" - mam problem z autem, tylko "mówisz" raczej - mam problem z tym głupim autem. kurde czemu długo odpala i jak odpali falują obroty 2. Teraz już wiesz, jaki jest problem - silnik długo odpala, jeśli to zrobi falują obroty 3. Przejdźmy do nazwania tematu. Będziemy opierać się na pkt. 1 i 2.   Przedstaw swój problem dokładnie - po to masz dużo miejsca w nazwie tematu i drugą rubrykę - tak, ona jest specjalnie na dodatkowy opis! fajny bajer, prawda ? Też byłem zachwycony pomysłowością twórców tego forum.   Zgodnie więc z poprzednimi punktami nie nazywaj tematu - problem z autem (bo przecież w rozmowie ze samym sobą nie ograniczasz się do tego), ale nazwij to porządnie i zrozumiale, np. Silnik długo odpala. Prawda, że przejrzyściej ? Masz jeszcze dodatkową rubrykę o której pisałem. Nie musisz, aczkolwiek możesz ją wypełnić, w moim przykładzie byłoby to - a jeśli odpali obroty falują To by było na tyle. Jak widzicie, jest to bardzo proste, wystarczy pomyśleć. Po co takie "kombinacje" ? Po to, żeby następni użytkownicy z tym samym problemem mogli bez problemu znaleźć ten temat dzięki wyszukiwarce.   Dam jeszcze jeden przykład, by to zobrazować: Problem - silnik dlawi sie na obrotach pomimo ze filtr paliwa jest wymieniony Jak nie powinna wyglądać nazwa tematu - "silnik źle pracuje POMOCY!!!", "nie działa jak powinien", "mam problem z silnikiem help !!", "silnik" itp. Gdzie jest błąd - to powinno być oczywiste po przeczytaniu 3 punktów tutorialu - niedokładnie opisany problem (nazwa tematu ma jak najwięcej mówić o problemie, ale też dosyć zwięźle), poza tym w nazwie tematu nie używa się słów "help", "pomocy" itp. i nie powinno się nadużywać znaków interpunkcyjnych bez potrzeby. Jak powinna wyglądać nazwa tematu - "Silnik dławi się przy wysokich obrotach". W dodatkowej rubryce wg. mnie warto byłoby wpisać jakie punkty dostępowe mamy, np. "wymieniony filtr paliwa".     Prosiłbym o chwilę refleksji nad tym i stosowanie się do tutoriala - to nie żadna kara i potępienie, to ułatwienie dla Nas - przyszłych i obecnych użytkowników samochodów z diamentem w logo   Pozdrawiam, DeDeK   Jak edytować tytuł gdy już założyłeś temat? - Można to zrobić poprzez Zaawansowaną Edycję pierwszego postu w temacie.
    • AMIGAnTOMEK

      Ograniczenia !

      11/21/2017

      Ogłoszenie w dziale SPRZEDAM ma prawo wstawić użytkownik z minimum 3-miesięcznym stażem na forum!
    • AMIGAnTOMEK

      Jak zostać członkiem Renault Laguna Klub Polska

      01/01/2019

      Aby zostać członkiem Stowarzyszenia Renault Laguna Klub Polska (w skrócie RLKP) osoba zainteresowana powinna:W pierwszej kolejności należy zapoznać się ze Statutem Klubu. Jeżeli zgadzasz się z jego postanowieniami powinieneś spełnić następujące warunki: 1. Pobrać deklarację członkowską w formacie DOC lub w formacie PDF wypełnić i podpisać: a) zeskanować i wysłać pocztą elektroniczną z adresu, który jest podany w deklaracji na aktualny adres email Sekretarza RLKP    deklaracje@renaultlaguna.pl lub b) wysłać pocztą na adres*: Robert Zieliński ul. 11-go listopada 96 41-218 Sosnowiec woj. śląskie *- dopuszcza się tylko jeden tryb wysłania deklaracji.   Począwszy od 01.01.2012 Zarząd podejmując decyzję o przyjęciu bądź nie, kandydata w poczet członków będzie się kierował n/w regułami Kandydat musi spełnić przynajmniej jeden z warunków: I Pojawić się przynajmniej na jednym zlocie/spocie i uzyskać od członków tegoż zlotu/spotu rekomendację na członka II. Czynnie uczestniczyć w życiu forum III. Uzyskać rekomendację bossa regionalnego Wprowadzenie kryteriów ma na celu ograniczenie przyjęć członków jednorocznych którzy wstępują i w momencie wymagania płatności kolejnej składki odchodzą. Chcemy postawić na jakość a nie na ilość. Niech członkami zostają pozytywnie zakręcone na punkcie Laguny/RLKP osoby a nie przypadkowi użytkownicy forum."   2. Po otrzymaniu na email podany w deklaracji akceptacji (może to potrwać około tygodnia do półtorej gdyż zarząd będzie musiał zweryfikować kandydaturę) wpłacić 55 zł (50 zł składka klubowa za rok bieżący + 5 zł opłata pocztowa za wysyłkę gadżetów) na konto podane w mailu potwierdzającym rejestrację. Uwaga ROK BIEŻĄCY OBEJMUJE MIESIĄCE OD STYCZNIA DO GRUDNIA. Po spełnieniu powyższych warunków otrzymasz listem poleconym komplet ramek pod tablice rejestracyjne oraz naklejkę klubową.W dniu wysyłki gadżetów dołączysz do grona klubowiczów Stowarzyszenia Renault Laguna Klub Polska i otrzymasz dostęp do działów forum związanych z Klubem a także dostęp do klubowego serwera FTP na którym znajdują się instrukcje, zdjęcia ze spotów, programy oraz wiele innych rzeczy związanych z Klubem oraz samochodem Renault Laguna.Stowarzyszenie Renault Laguna Klub Polska jest organizacją non-profit, a żadna osoba wykonująca pracę na jego rzecz nie pobiera z tego tytułu żadnego wynagrodzenia.Uwaga w mailu otrzymasz zapytanie o kolor i typ naklejki. Oto one   Biała prawa : Czarna prawa: Biała Lewa: Czarna lewa: Każda dodatkowa naklejka to + 4zł do kwoty podanej wyżej. 3. Następnie, po otrzymaniu gadżetów RLKP, zamontować je na samochodziePozdrawiam.
×