Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • DeDeK

      Jak poprawnie nazywać tematy na forum - TUTORIAL

      Witam Was. Dzisiaj chciałbym przedstawić Wam, jak poprawnie i zgodnie z regulaminem nazwać temat. Nie jest to trudne, wymaga poświęcenia dosłownie 10 sekund więcej - 5 sekund na wpisanie, 5 sekund na pomyślenie nad nazwą (niekoniecznie w tej kolejności).   1. Zapytaj samego siebie jaki masz problem z autem. Przecież jak rozmawiasz ze sobą (tak, każdy to robi, ale nie każdy na głos) to nie "mówisz" - mam problem z autem, tylko "mówisz" raczej - mam problem z tym głupim autem. kurde czemu długo odpala i jak odpali falują obroty 2. Teraz już wiesz, jaki jest problem - silnik długo odpala, jeśli to zrobi falują obroty 3. Przejdźmy do nazwania tematu. Będziemy opierać się na pkt. 1 i 2.   Przedstaw swój problem dokładnie - po to masz dużo miejsca w nazwie tematu i drugą rubrykę - tak, ona jest specjalnie na dodatkowy opis! fajny bajer, prawda ? Też byłem zachwycony pomysłowością twórców tego forum.   Zgodnie więc z poprzednimi punktami nie nazywaj tematu - problem z autem (bo przecież w rozmowie ze samym sobą nie ograniczasz się do tego), ale nazwij to porządnie i zrozumiale, np. Silnik długo odpala. Prawda, że przejrzyściej ? Masz jeszcze dodatkową rubrykę o której pisałem. Nie musisz, aczkolwiek możesz ją wypełnić, w moim przykładzie byłoby to - a jeśli odpali obroty falują To by było na tyle. Jak widzicie, jest to bardzo proste, wystarczy pomyśleć. Po co takie "kombinacje" ? Po to, żeby następni użytkownicy z tym samym problemem mogli bez problemu znaleźć ten temat dzięki wyszukiwarce.   Dam jeszcze jeden przykład, by to zobrazować: Problem - silnik dlawi sie na obrotach pomimo ze filtr paliwa jest wymieniony Jak nie powinna wyglądać nazwa tematu - "silnik źle pracuje POMOCY!!!", "nie działa jak powinien", "mam problem z silnikiem help !!", "silnik" itp. Gdzie jest błąd - to powinno być oczywiste po przeczytaniu 3 punktów tutorialu - niedokładnie opisany problem (nazwa tematu ma jak najwięcej mówić o problemie, ale też dosyć zwięźle), poza tym w nazwie tematu nie używa się słów "help", "pomocy" itp. i nie powinno się nadużywać znaków interpunkcyjnych bez potrzeby. Jak powinna wyglądać nazwa tematu - "Silnik dławi się przy wysokich obrotach". W dodatkowej rubryce wg. mnie warto byłoby wpisać jakie punkty dostępowe mamy, np. "wymieniony filtr paliwa".     Prosiłbym o chwilę refleksji nad tym i stosowanie się do tutoriala - to nie żadna kara i potępienie, to ułatwienie dla Nas - przyszłych i obecnych użytkowników samochodów z diamentem w logo   Pozdrawiam, DeDeK   Jak edytować tytuł gdy już założyłeś temat? - Można to zrobić poprzez Zaawansowaną Edycję pierwszego postu w temacie.
    • AMIGAnTOMEK

      Ograniczenia !   21.11.2017

      Ogłoszenie w dziale SPRZEDAM ma prawo wstawić użytkownik z minimum 3-miesięcznym stażem na forum!
    • AMIGAnTOMEK

      Jak zostać członkiem Renault Laguna Klub Polska   31.12.2018

      Aby zostać członkiem Stowarzyszenia Renault Laguna Klub Polska (w skrócie RLKP) osoba zainteresowana powinna:W pierwszej kolejności należy zapoznać się ze Statutem Klubu. Jeżeli zgadzasz się z jego postanowieniami powinieneś spełnić następujące warunki: 1. Pobrać deklarację członkowską w formacie DOC lub w formacie PDF wypełnić i podpisać: a) zeskanować i wysłać pocztą elektroniczną z adresu, który jest podany w deklaracji na aktualny adres email Sekretarza RLKP    deklaracje@renaultlaguna.pl lub b) wysłać pocztą na adres*: Robert Zieliński ul. 11-go listopada 96 41-218 Sosnowiec woj. śląskie *- dopuszcza się tylko jeden tryb wysłania deklaracji.   Począwszy od 01.01.2012 Zarząd podejmując decyzję o przyjęciu bądź nie, kandydata w poczet członków będzie się kierował n/w regułami Kandydat musi spełnić przynajmniej jeden z warunków: I Pojawić się przynajmniej na jednym zlocie/spocie i uzyskać od członków tegoż zlotu/spotu rekomendację na członka II. Czynnie uczestniczyć w życiu forum III. Uzyskać rekomendację bossa regionalnego Wprowadzenie kryteriów ma na celu ograniczenie przyjęć członków jednorocznych którzy wstępują i w momencie wymagania płatności kolejnej składki odchodzą. Chcemy postawić na jakość a nie na ilość. Niech członkami zostają pozytywnie zakręcone na punkcie Laguny/RLKP osoby a nie przypadkowi użytkownicy forum."   2. Po otrzymaniu na email podany w deklaracji akceptacji (może to potrwać około tygodnia do półtorej gdyż zarząd będzie musiał zweryfikować kandydaturę) wpłacić 60 zł (50 zł składka klubowa za rok bieżący + 10 zł opłata pocztowa za wysyłkę gadżetów) na konto podane w mailu potwierdzającym rejestrację. Uwaga ROK BIEŻĄCY OBEJMUJE MIESIĄCE OD STYCZNIA DO GRUDNIA. Po spełnieniu powyższych warunków otrzymasz listem poleconym komplet ramek pod tablice rejestracyjne oraz naklejkę klubową.W dniu wysyłki gadżetów dołączysz do grona klubowiczów Stowarzyszenia Renault Laguna Klub Polska i otrzymasz dostęp do działów forum związanych z Klubem a także dostęp do klubowego serwera FTP na którym znajdują się instrukcje, zdjęcia ze spotów, programy oraz wiele innych rzeczy związanych z Klubem oraz samochodem Renault Laguna.Stowarzyszenie Renault Laguna Klub Polska jest organizacją non-profit, a żadna osoba wykonująca pracę na jego rzecz nie pobiera z tego tytułu żadnego wynagrodzenia.Uwaga w mailu otrzymasz zapytanie o kolor i typ naklejki. Oto one   Biała prawa : Czarna prawa: Biała Lewa: Czarna lewa: Każda dodatkowa naklejka to + 4zł do kwoty podanej wyżej. 3. Następnie, po otrzymaniu gadżetów RLKP, zamontować je na samochodziePozdrawiam.

lelek153

Forumowicz
  • Zawartość

    682
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Odpowiedzi na komentarze dodane przez lelek153

  1. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. lelek153

      lelek153

      kurde, nie kapuję o co kaman, przy 30 st. nie przekroczy 105 st. ? A co do rury zamiennika to poszukam tej aukcji i dowiem się z jakiego tworzywa jest robiona.

    2. (Zobacz 27 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  2. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. lelek153

      lelek153

      tą ilość płynu to muszę faktycznie opuścić na zimnym do min. Rurę kupiłem na allegro używkę, ale są zamienniki o bardzo zbliżonym kształcie. Z drugiej strony lepsza oryginalna używka niż nie wiadomo jaki nowy zamiennik tym bardziej, że podaż części do 1,6 i 1,8 jest duża. Ja dwa zbiorniki już wymieniałem i obydwa pociły się na poziomym szwie.

    2. (Zobacz 27 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  3. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. lelek153

      lelek153

      rurę górną od chłodnicy polecam od benzyny 1.6 lub 1,8 pasuje idealnie już wymieniałem, a co do twardości muszę sprawdzić i dam znać. Ja zaobserwowałem, że ciśnienie w układzie jak jest dobrze rozgrzany nie jest małe. Jak delikatnie odkręcam korek przy drugim biegu wentylatora to poziom płynu rośnie, ale widzę po zbiorniczku jak z lekko pękatego, zbiega się, pytanie czy to normalne?

    2. (Zobacz 27 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  4. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. lelek153

      lelek153

      lukeathome, jak masz układ chłodzenia zrobiony na cacy to powiedz mi o ile podnosi Ci się poziom płynu w zbiorniczku od zimnego do porządnie rozgrzanego czyli przelewowy leci porządnie. U mnie płyn podnosi się do początku rury wlewowej.

    2. (Zobacz 27 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  5. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. lelek153

      lelek153

      czyli wyszło, że termostat nie puszczał jak potrzeba?

    2. (Zobacz 27 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  6. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

  7. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. lelek153

      lelek153

      ja dwa razy wymieniałem zbiorniczki na używki, ale tylko oryginały. A wiesz, że zbiorniczek do PH II jest delikatnie innej budowy niż do PHI ?

    2. (Zobacz 27 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  8. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. lelek153

      lelek153

      mam chyba ze sprężynką ale nigdy nie wciskałem, natomiast ma żółty rysunek. Ale sprawdzić mogę dopiero w sobotę.

    2. (Zobacz 27 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  9. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. lelek153

      lelek153

      co za :cenzura: wali reinza w układ chłodzenia, co chciał uszczelnić? Nigdy nie miałem żadnego problemu z pedałem gazu, czuję że dobrze było by wymontować i przejrzeć ścieszki, może pryśnięcie kontaktem przywróci sprawność.

    2. (Zobacz 27 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  10. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. lelek153

      lelek153

      to w takim razie faktycznie wychodzi, że chłodnica.

    2. (Zobacz 27 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  11. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. lelek153

      lelek153

      powiem ci, że u mnie wentylatory chodzą nawet przy 18 - 20 st. powietrza. Szczególnie gdy robię dużo krótkich odcinków, na chwilę postój i dalej. A próbowałeś płukać chłodnicę? Po naprawie skrzyni robili jaką adaptację, czy przyuczenie?

    2. (Zobacz 27 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  12. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

  13. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

  14. cześć Goralpio, pytanko czy miałbyś wiązkę z pod fotela kierowcy od initiale ?

  15. cześć Goralpio, pytanko czy miałbyś wiązkę z pod fotela kierowcy od initiale ?

    1. lelek153

      lelek153

      to powiedz mi gdzie ona się kończy jeżeli zaczniemy od fotela

      sory, dopytałem dokładnie i nie chodzi o typową wiązkę która idzie w podłodze,tylko potrzebuję odcinek od wtyku w podłodze w górę ta część która idzie w fotel:)

    2. (Zobacz 11 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  16. cześć Goralpio, pytanko czy miałbyś wiązkę z pod fotela kierowcy od initiale ?

    1. lelek153

      lelek153

      chodziło by o odcinek od fotela do pierwszej kostki, podobno jest to krótki odcinek który leży w podłodze

    2. (Zobacz 11 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  17. cześć Goralpio, pytanko czy miałbyś wiązkę z pod fotela kierowcy od initiale ?

    1. lelek153

      lelek153

      rozumiem, a ile za taki przybytek chciałbyś złociszy?

    2. (Zobacz 11 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  18. cześć Goralpio, pytanko czy miałbyś wiązkę z pod fotela kierowcy od initiale ?

    1. lelek153

      lelek153

      Goralpio a anglik ma z tej samej strony podpięcie gniazd co europa ?

    2. (Zobacz 11 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  19. cześć Goralpio, pytanko czy miałbyś wiązkę z pod fotela kierowcy od initiale ?

    1. lelek153

      lelek153

      kruca bomba a to będzie się czymś różnić, odbicie lustrzane?:D

    2. (Zobacz 11 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  20. Kazik, jest sprawa o ile pamiętam wymieniałeś w Swojej Lali czytnik nawigacji i wrócił czerwony ludzik i ściemnianie nocą, pytanie czy miałeś kod do nowego czytnika, czy gdzieś go wygenerowałeś ?:)

  21. Kazik, jest sprawa o ile pamiętam wymieniałeś w Swojej Lali czytnik nawigacji i wrócił czerwony ludzik i ściemnianie nocą, pytanie czy miałeś kod do nowego czytnika, czy gdzieś go wygenerowałeś ?:)

    1. lelek153

      lelek153

      ok, w moim nowym też wszystko działa, tylko mam np. w książce telefonicznej przypisanych dwóch abonentów w tym jednego można wywołać na gębę i w książce adresowej jeden cel. Jak to wywalić, żeby nie nawalić - gupot:E? oto jest pytanie

    2. (Zobacz 15 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  22. Kazik, jest sprawa o ile pamiętam wymieniałeś w Swojej Lali czytnik nawigacji i wrócił czerwony ludzik i ściemnianie nocą, pytanie czy miałeś kod do nowego czytnika, czy gdzieś go wygenerowałeś ?:)

    1. lelek153

      lelek153

      kazik, zawrócę Ci jeszcze gitarę jak resetujesz stare ustawienia czytnika czyli książka telefoniczna obsługiwana gębą:E i adresu nawigacji z listy. Robiłem to ostatnio z 9 lat temu jak ałto kupywałem i wudaje mi się, że grzebałem coś w menu serwisowym i tak mi się wtedy to spodobało, że wlazłem tam gdzie nie trzeba i pozbyłem się czerwonego ludzika i przyciemniania ekranu jak czujnik zmierzchu włącza xenony,:)

    2. (Zobacz 15 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  23. Kazik, jest sprawa o ile pamiętam wymieniałeś w Swojej Lali czytnik nawigacji i wrócił czerwony ludzik i ściemnianie nocą, pytanie czy miałeś kod do nowego czytnika, czy gdzieś go wygenerowałeś ?:)

  24. Kazik, jest sprawa o ile pamiętam wymieniałeś w Swojej Lali czytnik nawigacji i wrócił czerwony ludzik i ściemnianie nocą, pytanie czy miałeś kod do nowego czytnika, czy gdzieś go wygenerowałeś ?:)

    1. lelek153

      lelek153

      w morde jeża jak nie działa jak działa:1st: a jak usunąć stary vin?

    2. (Zobacz 15 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

  25. Kazik, jest sprawa o ile pamiętam wymieniałeś w Swojej Lali czytnik nawigacji i wrócił czerwony ludzik i ściemnianie nocą, pytanie czy miałeś kod do nowego czytnika, czy gdzieś go wygenerowałeś ?:)

    1. lelek153

      lelek153

      halo,halo kaziu jeżeli nie przeszkadzam zdobyłem ,,kluczyk przystosowania nawigacji "M804, tylko tera co z nim począć:E

    2. (Zobacz 15 inne odpowiedzi na tę aktualizację statusu)

×