Jump to content

kacpi.jpg

 

5.png    10.png    20.png    50.png   dotpay.png

Jeśli chcesz wspomóc utrzymanie forum możesz skorzystać z przycisków powyżej

 

Zapraszamy na kolejna trzydniówkę śląską

tutaj dostępne szczegóły i zapisy 

  • Announcements

    • DeDeK

      Jak poprawnie nazywać tematy na forum - TUTORIAL

      Witam Was. Dzisiaj chciałbym przedstawić Wam, jak poprawnie i zgodnie z regulaminem nazwać temat. Nie jest to trudne, wymaga poświęcenia dosłownie 10 sekund więcej - 5 sekund na wpisanie, 5 sekund na pomyślenie nad nazwą (niekoniecznie w tej kolejności).   1. Zapytaj samego siebie jaki masz problem z autem. Przecież jak rozmawiasz ze sobą (tak, każdy to robi, ale nie każdy na głos) to nie "mówisz" - mam problem z autem, tylko "mówisz" raczej - mam problem z tym głupim autem. kurde czemu długo odpala i jak odpali falują obroty 2. Teraz już wiesz, jaki jest problem - silnik długo odpala, jeśli to zrobi falują obroty 3. Przejdźmy do nazwania tematu. Będziemy opierać się na pkt. 1 i 2.   Przedstaw swój problem dokładnie - po to masz dużo miejsca w nazwie tematu i drugą rubrykę - tak, ona jest specjalnie na dodatkowy opis! fajny bajer, prawda ? Też byłem zachwycony pomysłowością twórców tego forum.   Zgodnie więc z poprzednimi punktami nie nazywaj tematu - problem z autem (bo przecież w rozmowie ze samym sobą nie ograniczasz się do tego), ale nazwij to porządnie i zrozumiale, np. Silnik długo odpala. Prawda, że przejrzyściej ? Masz jeszcze dodatkową rubrykę o której pisałem. Nie musisz, aczkolwiek możesz ją wypełnić, w moim przykładzie byłoby to - a jeśli odpali obroty falują To by było na tyle. Jak widzicie, jest to bardzo proste, wystarczy pomyśleć. Po co takie "kombinacje" ? Po to, żeby następni użytkownicy z tym samym problemem mogli bez problemu znaleźć ten temat dzięki wyszukiwarce.   Dam jeszcze jeden przykład, by to zobrazować: Problem - silnik dlawi sie na obrotach pomimo ze filtr paliwa jest wymieniony Jak nie powinna wyglądać nazwa tematu - "silnik źle pracuje POMOCY!!!", "nie działa jak powinien", "mam problem z silnikiem help !!", "silnik" itp. Gdzie jest błąd - to powinno być oczywiste po przeczytaniu 3 punktów tutorialu - niedokładnie opisany problem (nazwa tematu ma jak najwięcej mówić o problemie, ale też dosyć zwięźle), poza tym w nazwie tematu nie używa się słów "help", "pomocy" itp. i nie powinno się nadużywać znaków interpunkcyjnych bez potrzeby. Jak powinna wyglądać nazwa tematu - "Silnik dławi się przy wysokich obrotach". W dodatkowej rubryce wg. mnie warto byłoby wpisać jakie punkty dostępowe mamy, np. "wymieniony filtr paliwa".     Prosiłbym o chwilę refleksji nad tym i stosowanie się do tutoriala - to nie żadna kara i potępienie, to ułatwienie dla Nas - przyszłych i obecnych użytkowników samochodów z diamentem w logo   Pozdrawiam, DeDeK   Jak edytować tytuł gdy już założyłeś temat? - Można to zrobić poprzez Zaawansowaną Edycję pierwszego postu w temacie.
    • AMIGAnTOMEK

      Ograniczenia !   11/21/2017

      Ogłoszenie w dziale SPRZEDAM ma prawo wstawić użytkownik z minimum 3-miesięcznym stażem na forum!
    • AMIGAnTOMEK

      Jak zostać członkiem Renault Laguna Klub Polska   01/01/2019

      Aby zostać członkiem Stowarzyszenia Renault Laguna Klub Polska (w skrócie RLKP) osoba zainteresowana powinna:W pierwszej kolejności należy zapoznać się ze Statutem Klubu. Jeżeli zgadzasz się z jego postanowieniami powinieneś spełnić następujące warunki: 1. Pobrać deklarację członkowską w formacie DOC lub w formacie PDF wypełnić i podpisać: a) zeskanować i wysłać pocztą elektroniczną z adresu, który jest podany w deklaracji na aktualny adres email Sekretarza RLKP    deklaracje@renaultlaguna.pl lub b) wysłać pocztą na adres*: Robert Zieliński ul. 11-go listopada 96 41-218 Sosnowiec woj. śląskie *- dopuszcza się tylko jeden tryb wysłania deklaracji.   Począwszy od 01.01.2012 Zarząd podejmując decyzję o przyjęciu bądź nie, kandydata w poczet członków będzie się kierował n/w regułami Kandydat musi spełnić przynajmniej jeden z warunków: I Pojawić się przynajmniej na jednym zlocie/spocie i uzyskać od członków tegoż zlotu/spotu rekomendację na członka II. Czynnie uczestniczyć w życiu forum III. Uzyskać rekomendację bossa regionalnego Wprowadzenie kryteriów ma na celu ograniczenie przyjęć członków jednorocznych którzy wstępują i w momencie wymagania płatności kolejnej składki odchodzą. Chcemy postawić na jakość a nie na ilość. Niech członkami zostają pozytywnie zakręcone na punkcie Laguny/RLKP osoby a nie przypadkowi użytkownicy forum."   2. Po otrzymaniu na email podany w deklaracji akceptacji (może to potrwać około tygodnia do półtorej gdyż zarząd będzie musiał zweryfikować kandydaturę) wpłacić 55 zł (50 zł składka klubowa za rok bieżący + 5 zł opłata pocztowa za wysyłkę gadżetów) na konto podane w mailu potwierdzającym rejestrację. Uwaga ROK BIEŻĄCY OBEJMUJE MIESIĄCE OD STYCZNIA DO GRUDNIA. Po spełnieniu powyższych warunków otrzymasz listem poleconym komplet ramek pod tablice rejestracyjne oraz naklejkę klubową.W dniu wysyłki gadżetów dołączysz do grona klubowiczów Stowarzyszenia Renault Laguna Klub Polska i otrzymasz dostęp do działów forum związanych z Klubem a także dostęp do klubowego serwera FTP na którym znajdują się instrukcje, zdjęcia ze spotów, programy oraz wiele innych rzeczy związanych z Klubem oraz samochodem Renault Laguna.Stowarzyszenie Renault Laguna Klub Polska jest organizacją non-profit, a żadna osoba wykonująca pracę na jego rzecz nie pobiera z tego tytułu żadnego wynagrodzenia.Uwaga w mailu otrzymasz zapytanie o kolor i typ naklejki. Oto one   Biała prawa : Czarna prawa: Biała Lewa: Czarna lewa: Każda dodatkowa naklejka to + 4zł do kwoty podanej wyżej. 3. Następnie, po otrzymaniu gadżetów RLKP, zamontować je na samochodziePozdrawiam.

lolek

Forumowicz
  • Content count

    6,607
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    36

lolek last won the day on October 4

lolek had the most liked content!

Community Reputation

316 Ekspert

7 Followers

About lolek

Darczyńca

Kontakt

  • GG
    11628303

Informacje dodatkowe

  • Renault
    Laguna III phI
  • Silnik
    2.0T F4RT
  • Zasilanie
    PB
  • Wersja wyposażenia
    Limited
  • Skąd jesteś
    Bielsko-Biała
  • Województwo
    śląskie
  • Kraj
    Polska

Recent Profile Visitors

4,208 profile views
  1. Siema, 

    masz jeszcze te czujniki poziomowania ksenonów do LIIphII? Interesuje mnie przód i tył. 

  2. zerknij na prywatne wiadomości :)

  3. Masz prawdopodobnie pełną skrzynkę

  4. Twój plus raczej nic nie zmieni. Widać ładnie podejście członków zarządu do próśb społeczności.

    To nic, że my chcielibyśmy zmian, to nie ma znaczenia. Jak widać niektórzy z moderacji/administracji mają takie samo podejście.

    Nic dziwnego, że jest tutaj jak jest.

    1. NATHAN

      NATHAN

      No niestety masz rację :( zgadzam się jednak w 100 % z tym co napisałeś.

  5. Czy ten dźwięk o który Ci chodzi to jest taki dźwięk?:

     

    1. NATHAN

      NATHAN

      Tak, dokładnie, ten sam dźwięk...

    2. lolek

      lolek

      no to to jest turbina, zadzwoń do mnie

  6. Nie będę :offtopic: w temacie kolegi.

    Ciśnienie, ciśnieniem a chodziło o to że w "części" LIII z 4control wrzucali naklejki z określoną wielkością koła zapasowego (R16 za mały rozmiar do tarcz 320mm)
    Ot tyle :menel:
    Co do homologacji to sprawdziłem w Renault Polska.

    1. lolek

      lolek

      Nie dziwi mnie to, że takie naklejki wrzucali bo jak napisałem to jest tylko dla informacji z wartością ciśnienia :)

      Jak zapasu nie było to automagicznie nie dotyczy ot oszczędność jak w wielu miejscach w przypadku LIII.

      Wiedzieli, że to koniec cieli zatem koszty gdzie się da a szkoda. Bo ludzie teraz się przekonali powoli do Laguny i może zamiast Talismana, Laguna IV nie byłaby złą opcją chociaż z drugiej strony patrząc na problemy w Talku to może i lepiej?:)

  7. Siema,

    z tego co kojarzę ogarniasz temat kosmetyków samochodowych,

    co możesz polecić jeżeli chodzi o czernidło?

    Interesuje mnie raczej preparat w sprayu by można go było łatwo nakładać.

    Znalazłem ADBL Black Water jednakże cena trochę wysoka.

     

    1. Show previous comments  1 more
    2. lolek

      lolek

      w formie stałej to trochę średnio, więcej z tym pracy.

      na tym forum:

      https://kosmetykaaut.pl/topic/11370-adbl-black-water/

      ludzie piszą, że do miesiąca trwałość, jak to wygląda w przypadku produktów w formie stałej?

    3. hubikas

      hubikas

      Jeśli tak piszą to trzeba im zawierzyć, w końcu testują więc powinni być obiektywni.....

      Z produktami w płynie i ich trwałością jest podobnie, a ich aplikacja nie jest jakoś za bardzo uciążliwa, wylewasz na gąbkę i nakładasz, 5 minut i opona gotowa. 

    4. lolek

      lolek

      rozumiem, dzięki!

       

  8. siema,

    ile tego oleju do wspomagania trzeba na wymianę?

     

    1. Show previous comments  11 more
    2. NATHAN

      NATHAN

      Dzięki za info.

      Ale jak mi mój znajomy będzie robił uszczelnienie miski (a robi TYLKO Renówki, od jakichś 20 lat), to myślę że da radę sprawdzić czy on jest zbyt luźny, i czy wymaga już wymiany ?

      Ja mu już wspominałem o nim rok temu, ale on mówił że tam nie ma napinacza, i w zasadzie jak nie hałasuje to się nie wymienia.

    3. lolek

      lolek

      bez problemu da radę zweryfikować wtedy.

      Bo nie ma. Trzeba sprawdzić czy się nie rozciągnął.

    4. NATHAN

      NATHAN

      Dzięki.

      To przy okazji uszczelniania michy zwrócę mu na to uwagę.

  9. Masz pełną skrzynkę odbiorczą :(

    1. ebt25

      ebt25

      Dzięki za info :)

  10. W tej coupe co wystawiłeś,

    masz wizualizację czujników parkowania?

    1. jump23

      jump23

      Z tego co wiem tylko to pika jak w każdej lagunie ta wizualizacja chyba była w poliftach ale nie jestem pewien bo dla mnie to mało istotne  

    2. lolek

      lolek

      tak, wizualizacja tylko w poliftach ale nie pamiętam już kto, napisał kiedyś, że miał takie zegary jak w tej coupe i miał wizualizację.

      Tutaj masz rocznik 2010 dlatego pytałem czy może jest bo to pogranicze przed/po lift ;)

      Ale jak nie wiesz to nic nie szkodzi - dzięki.

    3. jump23

      jump23

      Wiem że w tej mojej tego nie ma. Czujniki tylko piszcza nic pozatym

  11. Masz chyba przepełnioną skrzynkę odbiorczą

    Ale mogę zapytać i tutaj:

    W tym wpisie opisałeś jakie diody:

    Ale ja niestety nie mogę znaleźć takich, jedynie:

    biała zimna (6000 - 6500K)

    7 - 8 lm

     

  12. gdybyś jednak zmienił zdanie :D

     

  13. Mam prośbę wyjaśnił byś mi jak z tymi fotelami od angola bo nie przemyślałem i kupiłem a teraz mam problem czy w ogule jest sens się z tym meczyc czy dać sobie spokój i jeśli jest opcja co trzeba zrobić by to działało pomijając więcej opcji u pasazera? 

     

    1. lolek

      lolek

      musisz poprzekładać piny we wtyczkach, Anglik ma inaczej niż europa. 

      Czyli szukasz w sieci Renault Laguna X91 VISU

      potem patrzysz na piny fotela kierowcy w europie (DG) oraz UK (DD) i odpowiednio przekładasz ;) 

    2. Turbo1mb

      Turbo1mb

      A co z czujnikami zajetosci pasażera i tym przy prowadnicy? 

    3. lolek

      lolek

      To wszystko jest ogarnięte przez te kostki pod prowadnicami :) 

      Jak pobierzesz VISU to sam zrozumiesz :) 

  14. Tutaj wyjaśnienie moich statusów :)

     

Części samochodowe do Renault - iParts.pl

kacpi.jpg

×