Jump to content

kacpi.jpg

 

5.png    10.png    20.png    50.png   dotpay.png

Jeśli chcesz wspomóc utrzymanie forum możesz skorzystać z przycisków powyżej

 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Earlier
  4. witam, interesuje mnie amplituner do laguny II fl

     

  5. Witam, masz może jeszcze paczkę z obrazem NAV5_All_Versions ?

  6. Witam. Wyczytałem że możesz pomóc w programie DDT2000. Chcę sam diagnozować problemy i w miare możliwości je usuwać. Nie chodzi o to, że mi żal pieniędzy na mechanika, ale lubię sam dojść do usterki i ją rozwiązać. Aktualnie mam teraz problem z parktroniciem i myślę, że DDT2000 mi pomoże w diagnostyce tego i innych problemów. Czy możesz mi wyjaśnić co trzeba mieć do pełnej diagnostyki tym programem? Jakie urządzenia, program? Proszę o wyczerpująca odpowiedź. 

    1. kazik52

      kazik52

      https://allegro.pl/listing?string=ddt2000   Najlepiej jak dokonasz zakupu z tego linku ,masz tam możliwość kupić sam kabel i opcje z programem ,jeśli kupisz sam kabel to pozostanie zdobyć program .To jest link do programu https://mega.nz/#F!yx4F1AIQ!TFVu26wmbb4ElzTIPW9ZWA  atu masz link jak przeprowadzić   (zaprzyjaźnione forum)   instalacje https://www.facebook.com/groups/LAGUNA.FAN.ZORAX/posts/272833643388023/

    2. rybka666

      rybka666

      Super. Dzięki za linki i podpowiedzi. Jak ogarne temat to mogę pisać o ewentualne wskazówki jak prawidłowo się posługiwać żeby nic nie zepsuć

  7. Dzień dobry Adam, widzę że jesteś z Katowic, poszukuję kogoś kto się naprawdę zna na strojeniu sagem s3000 w lagunie 2.0T , może wiesz o kimś takim w okolicy?

    Pewna firma w Żorach zepsuła mi auto i nie potrafi go naprawić, i muszę kogoś ogarnąć kto podją by się naprawy po partaczach.

    Z góry dziękuje Piotrek Katowice.

  8. Witaj, szukam pompy abs do laguny II, może poratujesz ?

    1. Show previous comments  2 more
    2. Kampos

      Kampos

      200 zł, sprawna

    3. emosx

      emosx

      jeżeli na dwa rzędy pinów to biorę

    4. Kampos

      Kampos

      Już się sprzedała

  9. Czesć, masz jeszcze kabelek na sprzedaż albo masz namiar na przerobione kabelki? PozD

  10. Podrzuć namiary sklepu gdzie brałeś te tarcze i klocki?

    How much?

    1. laguna2cardiff

      laguna2cardiff

      Witam

      Sklep to: ebcbrakeshop.co.uk

      Wszystko przyjechalo dzisiaj kurierem DPD czyli po dwoch dniach od zlozenia zamowienia. Dostawa bezplatna. Wybralem zestaw za £170.63 w tej cenie masz dwie tarcze i komplet klockow.

      Pozdro z Cardiff

  11. Cześć,

    zaciski z jarzmami bym chętnie nabył od Ciebie. Rozumiem, że to już jest komplet, który mogę założyc

    do auta jeśli dokupię sobie tarcze 320 mm ?

    Jeśli aktualne to skalkuluj wysyłkę kurierem a nie paczkomatem.

  12. bardzo dziękuję ci za pomoc w sprawie clipa , nikt nie pomógł mi tak bardzo jak ty

    1. voytexg

      voytexg

      Nie ma za co @kriss35 :D

      :szukaj: 

       

  13. Cześć, potrzebuje pomocy, mianowicie czujniki wymienione, obudowa termostatu wymieniona wraz z termostatem na OEM, w korku złapie właściwa temperaturę ale jak już odpalę klimę albo ruszę na autostradę to powietrze zbija temperaturę. Generalnie w trakcie normalnego użytkowania cały czas temperatura wisi na 3 kresce. 

  14. Księżniczka

    Księżniczka
  15. Hejka .Możesz mi pokazać jak zrobiłeś licznik i uch pod czujniki w kołach?

     

  16. Niko1706-L2PH2-Grandtour Initiale Paris-2.0dCi 173KM-2007
  17. Płyn był na wszystkich 4 garach wiec pewnie blok nie jest ciekawy 

  18. Nie wiem kto zamknął temat, zdjęcia mogę porobić 

  19. Witam!!!

    Moje autko to Laguna 2 kombi 2002 1,8 16V 121KM

    LII.jpg

  20. 698617626

  21. witam, mam pytanie, czy regenerowałeś konwerter w swojej lali ?

    1. Show previous comments  25 more
    2. lukeathome

      lukeathome

      Obserwuj temperaturę pyclipem elm327 nie powinna przy 30 stopniach przekroczyc 105 stopni - tak ja mam, a mam prawie nowy cały układ chłodzenia. a poniżej 15 stopni sie nie włącza wcale, no chyba ze jechałeś szybko autosreadą i nie miał sie kiedy wychłodzić. Są jeszcze te giętkie uniwersalne rury. Tutaj taka rura mogła by robić smiało, pytanie tylko do jakiego cisnienia jest przeznaczona. A co wazne jest wykonana z PUR (poliuretan) a to tworzywo jest ciężko zniszczalne. Zatem wydaje sie ze nadmie sie jak balon ale nie pusci.... jutro w pracy bede szperać za tym ale zapytam w renówce o ceny nowych i dostępność rur o których pisałeś.Z kolei patrz, cisnienie od góry na przewodzie gorącym logicznie powinno byc duże bo chodzi zeby szybko przepchac ciepły płyn przez chłodnice. a jednoczesnie wychłodzić. na dole juz te węże tak nie lecą bo ochłodzony płyn sie tak nie rozpycha ale płyn ten jest pchany do silnika wypychając ciepła ciecz. wbrew pozorom ciecz pod cisnieniem ma wyższy punkt wrzenia. (patrz elektrownie atomowe mają wymienniki woda /woda. W pierwotnym obiegu woda kraży pod cisnieniem 350 bar - zatem sie nie ugotuje przy 100 stopniach tylko pewno przy 280 lub lepiej). Dam znac co z tych telefonów wynikło. Liczę na to ze ten wąż poliuretanowy bedzie miał z 5 bar wytrzymałości....

    3. lelek153

      lelek153

      kurde, nie kapuję o co kaman, przy 30 st. nie przekroczy 105 st. ? A co do rury zamiennika to poszukam tej aukcji i dowiem się z jakiego tworzywa jest robiona.

    4. lukeathome

      lukeathome

      Mi chodzi o to ze temperatura zewnetrzna wpływa na skuteczność chłodzenia silnika czyli jak masz 30 stopni na polu to temperatura cieczy chłodzącej nie przekroczy 105 stopni. A co do rury zamiennej nie dzwoniłem, miałem urwanie bereta w pracy. Musiałem przebiedować tydzien. Ale w przyszłym sie biore ostro za temat.  Chociaz sprawa twardosci rur to chyba jednak sprawa korka. Dziwne, mam korek z miększą spręzyną i nie jest to tak nadęte. Myslałem ze korek oryginalny pomoże. przeciez nie jest mozliwe zebym miał pecha 5 ty raz do korka. 

  22. Cześć 

    Mam pytanie czy posiadasz stabilnego Clip'a ,którym można zrobić reprog radia .Ja mam sondę klon Clip/alians ale czasami zrywa połączenie i trochę się boje nim robić reprog by nie uwalić radia .

  23. Owal1st - Laguna II - LP - 2.0t '05
  24. Witam czy posiadasz jeszcze program ddt2000?

     

  25. Witaj , słyszałem że po wymianie skrzyni Masz problemy z tempomatem ? Możesz zrobić film i przesłać mi przez fb - Rafał Kozik .

    1. lis1984

      lis1984

      Witam , zamontowałem już właściwą skrzynie i tempomat już działa.

  26. Laguna 3 GT

    Laguna 3 GT
  1. Load more activity
  • Announcements

    • DeDeK

      Jak poprawnie nazywać tematy na forum - TUTORIAL



      Witam Was. Dzisiaj chciałbym przedstawić Wam, jak poprawnie i zgodnie z regulaminem nazwać temat. Nie jest to trudne, wymaga poświęcenia dosłownie 10 sekund więcej - 5 sekund na wpisanie, 5 sekund na pomyślenie nad nazwą (niekoniecznie w tej kolejności).   1. Zapytaj samego siebie jaki masz problem z autem. Przecież jak rozmawiasz ze sobą (tak, każdy to robi, ale nie każdy na głos) to nie "mówisz" - mam problem z autem, tylko "mówisz" raczej - mam problem z tym głupim autem. kurde czemu długo odpala i jak odpali falują obroty 2. Teraz już wiesz, jaki jest problem - silnik długo odpala, jeśli to zrobi falują obroty 3. Przejdźmy do nazwania tematu. Będziemy opierać się na pkt. 1 i 2.   Przedstaw swój problem dokładnie - po to masz dużo miejsca w nazwie tematu i drugą rubrykę - tak, ona jest specjalnie na dodatkowy opis! fajny bajer, prawda ? Też byłem zachwycony pomysłowością twórców tego forum.   Zgodnie więc z poprzednimi punktami nie nazywaj tematu - problem z autem (bo przecież w rozmowie ze samym sobą nie ograniczasz się do tego), ale nazwij to porządnie i zrozumiale, np. Silnik długo odpala. Prawda, że przejrzyściej ? Masz jeszcze dodatkową rubrykę o której pisałem. Nie musisz, aczkolwiek możesz ją wypełnić, w moim przykładzie byłoby to - a jeśli odpali obroty falują To by było na tyle. Jak widzicie, jest to bardzo proste, wystarczy pomyśleć. Po co takie "kombinacje" ? Po to, żeby następni użytkownicy z tym samym problemem mogli bez problemu znaleźć ten temat dzięki wyszukiwarce.   Dam jeszcze jeden przykład, by to zobrazować: Problem - silnik dlawi sie na obrotach pomimo ze filtr paliwa jest wymieniony Jak nie powinna wyglądać nazwa tematu - "silnik źle pracuje POMOCY!!!", "nie działa jak powinien", "mam problem z silnikiem help !!", "silnik" itp. Gdzie jest błąd - to powinno być oczywiste po przeczytaniu 3 punktów tutorialu - niedokładnie opisany problem (nazwa tematu ma jak najwięcej mówić o problemie, ale też dosyć zwięźle), poza tym w nazwie tematu nie używa się słów "help", "pomocy" itp. i nie powinno się nadużywać znaków interpunkcyjnych bez potrzeby. Jak powinna wyglądać nazwa tematu - "Silnik dławi się przy wysokich obrotach". W dodatkowej rubryce wg. mnie warto byłoby wpisać jakie punkty dostępowe mamy, np. "wymieniony filtr paliwa".     Prosiłbym o chwilę refleksji nad tym i stosowanie się do tutoriala - to nie żadna kara i potępienie, to ułatwienie dla Nas - przyszłych i obecnych użytkowników samochodów z diamentem w logo   Pozdrawiam, DeDeK   Jak edytować tytuł gdy już założyłeś temat? - Można to zrobić poprzez Zaawansowaną Edycję pierwszego postu w temacie.
    • AMIGAnTOMEK

      Ograniczenia !

      11/21/2017

      Ogłoszenie w dziale SPRZEDAM ma prawo wstawić użytkownik z minimum 3-miesięcznym stażem na forum!
    • AMIGAnTOMEK

      Jak zostać członkiem Renault Laguna Klub Polska

      12/31/2018

      Aby zostać członkiem Stowarzyszenia Renault Laguna Klub Polska (w skrócie RLKP) osoba zainteresowana powinna:W pierwszej kolejności należy zapoznać się ze Statutem Klubu. Jeżeli zgadzasz się z jego postanowieniami powinieneś spełnić następujące warunki: 1. Pobrać deklarację członkowską w formacie DOC lub w formacie PDF wypełnić i podpisać: a) zeskanować i wysłać pocztą elektroniczną z adresu, który jest podany w deklaracji na aktualny adres email Sekretarza RLKP    deklaracje@renaultlaguna.pl lub b) wysłać pocztą na adres*: Robert Zieliński ul. 11-go listopada 96 41-218 Sosnowiec woj. śląskie *- dopuszcza się tylko jeden tryb wysłania deklaracji.   Począwszy od 01.01.2012 Zarząd podejmując decyzję o przyjęciu bądź nie, kandydata w poczet członków będzie się kierował n/w regułami Kandydat musi spełnić przynajmniej jeden z warunków: I Pojawić się przynajmniej na jednym zlocie/spocie i uzyskać od członków tegoż zlotu/spotu rekomendację na członka II. Czynnie uczestniczyć w życiu forum III. Uzyskać rekomendację bossa regionalnego Wprowadzenie kryteriów ma na celu ograniczenie przyjęć członków jednorocznych którzy wstępują i w momencie wymagania płatności kolejnej składki odchodzą. Chcemy postawić na jakość a nie na ilość. Niech członkami zostają pozytywnie zakręcone na punkcie Laguny/RLKP osoby a nie przypadkowi użytkownicy forum."   2. Po otrzymaniu na email podany w deklaracji akceptacji (może to potrwać około tygodnia do półtorej gdyż zarząd będzie musiał zweryfikować kandydaturę) wpłacić 60 zł (50 zł składka klubowa za rok bieżący + 10 zł opłata pocztowa za wysyłkę gadżetów) na konto podane w mailu potwierdzającym rejestrację. Uwaga ROK BIEŻĄCY OBEJMUJE MIESIĄCE OD STYCZNIA DO GRUDNIA. Po spełnieniu powyższych warunków otrzymasz listem poleconym komplet ramek pod tablice rejestracyjne oraz naklejkę klubową.W dniu wysyłki gadżetów dołączysz do grona klubowiczów Stowarzyszenia Renault Laguna Klub Polska i otrzymasz dostęp do działów forum związanych z Klubem a także dostęp do klubowego serwera FTP na którym znajdują się instrukcje, zdjęcia ze spotów, programy oraz wiele innych rzeczy związanych z Klubem oraz samochodem Renault Laguna.Stowarzyszenie Renault Laguna Klub Polska jest organizacją non-profit, a żadna osoba wykonująca pracę na jego rzecz nie pobiera z tego tytułu żadnego wynagrodzenia.Uwaga w mailu otrzymasz zapytanie o kolor i typ naklejki. Oto one   Biała prawa : Czarna prawa: Biała Lewa: Czarna lewa: Każda dodatkowa naklejka to + 4zł do kwoty podanej wyżej. 3. Następnie, po otrzymaniu gadżetów RLKP, zamontować je na samochodziePozdrawiam.

Części samochodowe do Renault - iParts.pl

kacpi.jpg

×